Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 13 februari 2015

Druk met Lieselotje

Beste blogvolgers,

Het is al weer meer dan een maand geleden tot mijn grote schrik dat ik iets van me heb laten horen. Ben namelijk naast mijn werk afgelopen maand erg druk geweest met mijn webwinkel Lieselotje. 
Ik ben het geheel in een nieuw jasje aan het steken. 















Waar ik in het begin veel zelfgemaakte producten verkocht ben ik nu ook overgestapt op het verkopen van eigen geschreven patronen en zelf samengestelde haakpakketten met alles er op en er aan. 















Daarnaast verkoop ik haakgaren, haaknaalden, en allerlei andere haakaccessoires (muziekdoosjes, veiligheidsoogjes, houten ringen, speenclips e.d.)

Neem eens een kijkje op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/lieselotje/

Groetjes,

Adrienne






Geen opmerkingen: