Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zondag 10 augustus 2014

Zon, zee en zwemband

Beste blogvolgers,

Toch maar weer een zomerse kaart gemaakt ondanks de regen van vandaag. Wel heel goed voor de tuin overigens.

De ondergrond van de kaart is gemaakt met behulp van een mal van Crealies. die heb ik twee keer uitgetekend en gesneden. Alle papierdelen heb ik bewerkt met een vlinderstempel en Versa Mark en Pan Pastel.
Toen alle delen gestempeld waren heb ik een sketch uitgewerkt van Cheerful Sketches challenge en het tempelafdrukje ingekleurd met Pan pastel. Wat een heerlijk zomers afdrukje. Vervolgens de bloemen, blaadjes en de strassteentje verwerkt. Tot slot nog een bijpassend labeltje gemaakt. Met onderstaande kaart als eindresultaat.



De kaart doet mee met de volgende challenges:
cheerful sketches challenge 15
anma creatief challenge 35 augustus
creapaleis.blogspot wedstrijd-juli augustus

Groetjes,

Adrienne

11 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Lief lief lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martine zei

Hallo Adrienne,
weer een heel mooi en lief kaartje
lieve groetjes martine

Diny zei

Wat een leuk kaartje....ja het was echt knutsel weer!

Groetjes Diny

Bernadet zei

Die is leuk zeg.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches...... Succes!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Marjoleine zei

Ik vind je kaartje erg lief! Leuk dat je meedoet met de challenge van Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)

Creaine zei

Wat een lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
Succes.
groetjes ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

lenywim35 zei

Ik heb me net aangemeld op je blog. Altijd leuk nieuwe dingen te bekijken. Je bent natuurlijk ook bij mij welkom. Je kaart is erg leuk, maar je cadeauzakje helemaal. gr leny w

Helen zei

wat een mooi zomers kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Engelchen zei

Wat een prachtig kaartje :)
Dank je wel voor je deelname van Cheerful sketches.
Groetjes Geesje

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Adrienne...leuk dat je met onze challenge meedoet!
xxx Margreet