Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 8 augustus 2014

Zomerse bloemen

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen een paar kaartjes gemaakt. Vandaag post ik een heel zomers kaartje omdat we midden in de zomervakantie zitten en ik volop van onze tuin aan het genieten ben. Hij is gemaakt volgens een sketch van cards and scrap.

Ik ben begonnen met het kiezen van een zomerse achtergrond vol bloemen. Daarbij heb ik een passende Magnolia stempel uitgezocht. Uiteraard ook met bloemen. Vervolgens heb ik de sketch uitgewerkt, en het afdrukje ingekleurd. En dit is het resultaat.



Ik ben benieuwd naar jullie reacties. 

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Groetjes,

Adrienne


11 opmerkingen:

Monique zei

Hoi, hij ziet er prachtig zomers uit. Bij ons is de vakantie bijna over. Nog 1 weekje. Maar wat een mooie zomer hebben we gehad. Super dat je meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique
En geniet nog van je vakantie!

Bernadet zei

Wat een lekker, fleurig kaartje heb je gemaakt Adrienne.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

rian zei

leuke zomerse kaart, super dat je met de uitdaging meedoet bij de CCC.
groetjes rian

Gaby Dierx zei

Lekker vrolijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martine zei

Hallo Adrienne,
wat een mooi en zomerskaartje
lieve groetjes martine

Diny zei

Ach...wat een lieverd!

Groetjes Diny

Els zei

Erg leuke kaart heb je gemaakt en gezellig dat je meedoet met Cards en scrap.
Groetjes, Els

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi vrolijk kaartje is dit geworden. Super! Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Helen zei

wat een vrolijke kaart. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

Jolanda Cuper zei

Wow wat een vrolijke kaart!
Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
Groetjes Jolanda

dieke zei

Wat een heerlijk vrolijk kaart in deze zomerse kleuren!Mooi gemaakt, en bedankt voor je deelname aan onze challenge bij DCZ.

groetjes van Dieke.