Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

woensdag 6 augustus 2014

Nijlpaard voor grannyz4kids

Hallo allemaal,

Naast mijn kaartenwerk ben ik de afgelopen zomervakantie ook bezig geweest voor een goed doel. Grannyz4kids. Het is de bedoeling om knuffels te maken van een soort gehaakte granny's (African flower model). De gemaakte knuffels zijn voor kinderen die het moeilijk hebben.

Meer weten, of ook meehaken? Kijk op: https://www.facebook.com/groups/Grannyz4kids/?fref=nf

En dit is hem dan geworden. Een vrolijke lobbes vinden jullie ook niet? Ik hoop dat er een kind binnenkort erg gelukkig mee zal zijn.



Groetjes,

Adrienne

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Geweldig, en ook nog eens voor een goed doel...petje af!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat leuk gedaan....daar kan je vast iemand heel blij mee maken!

Groetjes Diny

!neke zei

Wat leuk gemaakt, en het goede doel is zeker heel goed!

GerJanne zei

Oh wat een supercreatie!! Ik kijk mijn ogen uit!
Groetjes,
GerJanne