Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

donderdag 28 augustus 2014

Lots of Love

Beste volgers,

Vandaag heb ik voor jullie een geboorte kaartje gemaakt. Niet echt een traditionele, maar juist eens een keer iets in een andere stijl. De basis van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch doobadoo. Een keer op kraftpapier en een keer op designpapier gewoon van een blok van de Action. Dit geheel heb ik aangezet met een beetje inkt.

Op de basis heb ik een in de breedte een bruin bestempelde strook papier geplakt met daarbovenop een stukje kant en lint. Het plaatje is van Magnolia en is ingekleurd met Pan pastel. De grote bloem is gemaakt met een mal van Joy en ook de vlinder is een mal van Joy. De bladeren zijn mallen van verschillende merken. En de roosjes komen ook overal en nergens vandaan. Het geheel is afgemaakt met een paar strass-steentjes en een mooi hangertje van een hartje.


Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Groetjes,

Adrienne

8 opmerkingen:

Monique zei

Een supermooie kaart heb je gemaakt Adrienne.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Diny zei

Ach...wat een schattige kaart heb je gemaakt....leuke afbeelding!

Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie vorm van kaart is dit Adrienne, en wat lief dat koppeltje met het babytje. Heel schattig. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

Gaby Dierx zei

Gaaf, leuk modelletje ook!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

prachtige kaart

Liselot zei

Schattige kaart Adrienne en leuk dat je meedoet bij CCC.
Groetjes, Liselot

martine zei

Hallo Adrienne,
wat een super mooi kaartje ook een heel leuk modelletje
fijn weekend
lieve groetjes martine

Aniet zei

Hoi Adrienne,
wat een supermooie kaart! Zal een hele klus zijn geweest,
groetjes Aniet