Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

maandag 4 augustus 2014

Gefeliciteerd met je nieuwe baan

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje die een nieuwe baan heeft. Het is een vrolijke zomerse kaart geworden met als hoofdkleur paars.

Ik op de kaart verschillende stansjes gebruikt. Zowel een grote ovale voor de ondergrond van de stempel als voor alle verschillende takjes en bloemen.

De Magnolia stempel is ingekleurd met Pan pastel. De bloemen bewerkt met een tekststempel. De grote bloem aan de linker kant is opgebouwd uit verschillende gestanste bloemen die met water bewerkt zijn en weer opgedroogd. Ook het vlindertje is ene stansje van Joy. Ik ben benieuwd wat jullie van het geheel vinden.




De kaart doet mee met de volgende challenges:
kaartenuitdagingen uitdaging-72 paars
stampandcreatewithmagnolia challenge-41-anything-goes
knutsels en kadootjes.blogspot.nl challenge-15 alles mag
hobby home hobby artikelen zomer-challenge-12

Groetjes,

Adrienne

9 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Ik vind hem super! Paarstinten blijven mijn lievelingskleuren.
Fijn dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Succes!
Lieve groetjes, Monique

Diny zei

Wat leuk gedaan....een mooi modelletje!

Groetjes Diny

ann van dijk zei

Prachtige kaart,.. en erg leuk dat je meedoet met de uitdaging.
Veel succes
Liefs Anneke

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Adrienne, in hele mooi kleuren heb je hem gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

GerJanne zei

Hoi Adrienne,
wat een leuke kaart. Mooie kleuren heb je gekozen.
Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes!
Groetjes,
GerJanne

Wilma zei

Zo wil ik ook wel aan een nieuwe baan beginnen Adrienne.....een heel MOOI kaartje en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

inge zei

Een hele mooie kaart Adrienne, leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Dot zei

Fab colouring of your sweet Tilda, love your card with all the pretty details, Adrienne. Thanks so much for playing along this fortnight at Stamp and Create with Magnolia.
Dorte x