Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 9 augustus 2014

A gift for a teacher

Hallo allemaal,

Van de week kreeg ik het aanbod om als gastdesigner bij Stamp and Create with Magnolia op te treden. Daar ben ik op in gegaan. De opdracht was maak cadeaubox of cadeauzakje als bedankje voor een leerkracht. Daar kon ik wel iets mee.
Het is een cadeauzakje om bijvoorbeeld een reep chocola o.i.d. in weg te kunnen geven. Zelf zou ik er als leerkracht erg blij mee zijn.





Deze giftbag zal vanaf 14 augustus getoond worden bij Stamp and Create with Magnolia in de nieuwe challenge. Daarnaast doet deze giftbag mee met de volgende challenges:
Midweek Magnolias Challenge-95 decorate gift bag
de creatieve zebra challenge 12 alles mag


Groetjes,

Adrienne

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat leuk gedaan!
Daar zijn de leerkrachten zeker blij mee!

Groetjes Diny

Exclusively by Mel zei

Your decorated bag is wonderful, love your design! many thanks for joining us at Midweek Magnolias, Mel. xx

Folkje zei

Leuk gedaan.
Gezellig dat je mee doet aan onze challenge bij DCZ.

groetjes
Folkje