Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

maandag 2 juni 2014

Zwart-Wit-Paars

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik twee nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie me ook komen volgen mevrouw van Overveld en Ann van Dijk.

Ik heb vanavond ook nog een kaartje gemaakt. Dit keer weer voor de challenge van KIC zwart, wit en 1 andere kleur. Heb dit keer alleen iets meer zwart bij de kaart gebruikt. Dus mijn groene versie heb ik er even af gehaald.  Een heel andere kaart geworden ook al heeft ook deze kaart een Magnolia afdrukje.


Creatieve groetjes,

Adrienne

4 opmerkingen:

Diny zei

Hallo Adrienne,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.....en wat een verwelkoming zeg....ik kom zeker regelmatig bij je kijken hoor!

Groetjes Diny

Gaby Dierx zei

Wat een gezelligerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Creaine zei

Leuk dat je meedoet met je kaartje bij de challenge van KIC. Succes.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Kimmie zei

Hallo Adrienne

Je hebt een super kaartje weten te maken, en wil je bedanken voor je deelname aan KIC!
Ik zal jou binnenkort toevoegen aan ons designteam, dat was er nog niet van gekomen. Je zal het snel genoeg merken,haha.

Morgen gaat alweer onze nieuwe challenge van start, doe je dan weer mee?

XXX Kim