Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zondag 22 juni 2014

Zomervakantie aan zee

Hallo allemaal,

Alweer een week geleden. En weer een nieuwe volger er bij. Hartelijk welkom Jolanda.

Dit keer heb ik een wat langer project voor jullie gemaakt met als thema zomervakantie aan zee. Vroeger toen ik jong was ging ik vaak met met ouders op vakantie naar zee. Ook surften we in die vakanties regelmatig. Kortom prachtige herinneringen.

Ik heb een soort kaart gemaakt met een bakje er voor. Die heb ik beplakt met designpapier. Ik heb verschillende Magnolia plaatjes uitgezocht met het thema surfen en zee. Daar een soort collage van gemaakt op de kaart en schelpen in het bakje gelegd. Het bakje gevuld met mooie schelpen en de kaart afgemaakt met de letters h-o-l-i-d-a-y en een mooi magnolia afdrukje met surfplank voor op de voorgrond.

Een heel andere creatie is het geworden. Ik ben er wel blij mee.




Deze creatie doet mee met de volgende challenges:

Groetjes,

Adrienne

3 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind het een top kaart!
Ik kan dit echt niet!!!
Groeten !neke

Wilma zei

Een PRACHTIGE kaart Adrienne.....zo krijg je echt zin in vakantie.
Liefs Wilma ☺☺☺

Helen zei

wat een prachtige creatie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen