Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 27 juni 2014

Zomer

Hallo allemaal,

Vandaag een zomerse kaart met roze bloemen. Eerst heb ik een bruine bloem geknipt met behulp van een mal. Vervolgens heb ik achtergrond papier gemaakt met een vlinder stempel, versa mark en roze pan pastel. Ook daar weer een bloem uit geknipt. Deze twee bloemen vormen de basis van de kaart.
Toen ben ik begonnen met het inkleuren van het stempelafdrukje. Vervolgens de kaart versierd met bloemen, takjes, een veer en een mooie dubbele vlinder.




Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
knutsels en kadootjes challenge 14 zomer
hobbyvision challenge 28 thema bruinrose
creative cutting challenges uitdaging 47 easel en/of vormkaart

Creatieve groet,

Adrienne

5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Wat een lief modelletje kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Linda zei

Hoi Adrienne,

Wat een mooie kaartjes maak je!
Leuk dat je ons team bij KIC komt versterken!
Ik wens je veel plezier.
(Ben meteen maar volger geworden:))
Lieve groet, Linda

Monique zei

Wat een prachtige zomerkaart!
Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Hoi Adrienne,
wat een enig model heb je gemaakt en de aankleding is ook helemaal top. Leuk dat je meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes.
Groetjes,
GerJanne

Margret zei

Erg leuk!
Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!

Groetjes Margret