Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 14 juni 2014

Pink lady

Het tweede kaartje van dit weekend is de Pink lady. Ik was vorige week al met dit kaartje begonnen, maar hij wachtte nog om afgemaakt te worden.

Het is een easel card geworden. Hij doet mee aan de bingo uitdaging van de Creatieve Zeebra. Stempel, roze, kant en aan de vrouwen/meisjes creatie van Creative Cutting Challenge.
Het is een vrolijke zomerse kaart geworden. Tilda met een prachtige roze jurk en een parasolletje tegen de zon. De zomerse bloemen om haar heen en een prachtige vlinder. Ik ben benieuwd dat jullie er van vinden.


 De bovenkant met Pan pastel achtergrond, designpapier, zelfgemaakte bloemen (gemaakt met mijn stansmachine), afdrukje, tekst vlinder, pareltjes en strass steentjes.







De onderkant met kant met kant, een zelfgemaakte
bloem (gemaakt met mijn stansmachine) afgezet met pareltjes.

 
De kaart doet mee met de volgende challenges:

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Adrienne,
wat een leif kaartje heb je gemaakt. Mooi model en de kelruen zijn gaaf! Echt een pink lady...
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Het is weer een schattig kaartje geworden !

Diny zei

Een schattig kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Diny

Maria Loyen zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet bij CCC. Groetjes Maria

Maria Loyen zei

Zie net dat je een tweede link hebt gemaakt Adrienne. Deze link mag je alleen maken als je een plotter hebt gebruikt. Ik zie alleen het gebruik van een stansmachine, we zullen dus je tweede link moeten verwijderen. De eerste link blijft gewoon staan. Op ons blog staat de uitleg over de tweede link, lees het anders nog eens door. Groetjes Maria

Adrienne zei

Hoi Maria,

Dank je voor de informatie over de 2e link. Ik had alleen de sitebar gelezen over de tweede link en daar kon ik deze info niet vinden. Ik heb inderdaad alleen gebruik gemaakt van een stansmachine.

Folkje zei

Leuk kaartje, dank je wel voor je deelname bij DCZ.

groetjes
Folkje