Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

donderdag 12 juni 2014

Leuk Nieuws en ondergaande zon

Hallo allemaal,

Tja ik had het even heel erg druk, maar ik ben er weer. Heb tevens leuk nieuws. Met ingang van Juli 2014 mag ik onderdeel uitmaken van het design team van Kaartjes-Inspiratie-Challenges-blog. Een leuk origineel challengeblog, dus kom gerust eens een kijken nemen en doe mee met de lopende challenge. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in om voor KIC aan de slag te gaan.

De kaart die ik aan jullie wil laten zien is een kaart dit je voor verschillende doeleinden gebruiken kunt. De kaart is gemaakt op een achtergrond van Pan pastel. Daar boven op een mooie stempel. Simpel maar een het geeft een mooie uitstraling vind ik altijd.


Groetjes en hopelijk tot snel,

Adrienne

3 opmerkingen:

Diny zei

Gefeliciteerd dat je in het design team zit.....wat leuk voor je.
Je kaartje is heel erg mooi!

Groetjes Diny

Aniet zei

Hoi Adrienne,
leuk dat je in het designteam zit van KIC! Ik ben 3 maanden gast-designer, erg leuk,
groetjes, Aniet

Adrienne zei

Ben er ook erg blij mee Aniet.

jij ook veel plezier bij je gast-designerschap.

Groetjes,

Adrienne