Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 28 juni 2014

Ik hou van Holland

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje wat ook wel mooi aansluit bij het oranje wat we overal om ons heen zien momenteel. Een typisch Hollands kaartje met rood, wit, blauw en oranje. En dan natuurlijk een Hollandse koe. Dit kaartje doet mee met twee challenges. Een sketch van NKU en de challenge van Cards and scrap waarbij je je bij de creatie moest laten inspireren door een TV programma. Ik heb het programma "Ik hou van Holland" gekozen.


Naast het laten zien van mijn kaartje wil ik ook Linda van harte welkom heten op mijn blog. 

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Groetjes,

Adrienne

8 opmerkingen:

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Gaby Dierx zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Leuke kaart ik hou van Holland en gezellig dat je meedoet met cards en scrap.
Groetjes, Els

ann van dijk zei

Wat een prachtige kaart. erg leuk dat je meedoet met de uitdaging bij NKU
Veel succes
Fijn weekend
Liefs Anneke

Wilma zei

Een MOOI inspiratie kaartje met Koetie als stralend middelpunt.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Tinie zei

Ja leuk, ik hou van Holland!! En een erg leuke Hollandse kaart!!
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging!!
Groetjes Tinie
Cards & Scrap Challenge blog.

Nelly zei

Mooie kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van Cards & Scrap.

Groetjes Nelly

Geertje zei

Een heerlijk Hollands kaartje in de traditionele kleuren.
Fijn dat je meedoet bij cards en scrap.
Groetjes Geertje