Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

donderdag 12 juni 2014

Mannenkaart voor vaderdag

Hallo allemaal,

De vorige kaart die ik liet zien was er eentje uit de oude doos. Maar ik heb vanavond ook mijn mannenkaart voor vaderdag afgemaakt.

Ik heb eerst een mooi stukje voor de achtergrond gekozen en vervolgens het afdrukje ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. Vervolgens heb ik de strikken en bloemen gemaakt voor de kaart en een leuke rand gestanst. Het geheel op de kaart bevestigd. Tot slot afgemaakt met een leuk label en verschillende andere kleinigheidjes.

En dit is hem geworden



Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
KIC-challenge-35-vaderdag

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig Vaderdag kaartje heb je gemaakt. Ik vind de kleuren fantastisch....het zijn mijn lievelingskleuren.

Grotjes Diny

Aniet zei

Hoi Adrienne,
superleuke kaart! Prachtig papier heb je gebruikt!
groetjes, Aniet

Gaby Dierx zei

Ik zie weer mooie kaartjes hier!!! En gefeliciteerd met je DT-schap, dikke pluim!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Adrienne zei

Dank jullie wel voor de leuke reacties.

Groetjes,

Adrienne

Hermien zei

Heel leuk kaartje Adrienne, gezellig dat je met ons meedoet bij KIC.
Nog even en dan zijn we officieel dt-collega's hartstikke leuk.

groetjes Hermien

ann van dijk zei

Dat is een hele mooie vaderdagskaart geworden!!!
Liefs Anneke