Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 14 juni 2014

Een wijntje voor de mannen

Beste allemaal,

Ik heb dit weekend twee flessen wijn gekocht. (Dat komt zelden voor) Maar beide om cadeau te doen aan twee mannen.

De ene is voor mijn vader in verband met vaderdag. De andere is voor de man van onze gastouder. Afgelopen week had ik namelijk pech met de fiets onderweg naar de gastouder. De ketting van mijn fiets brak terwijl mijn dochter nog achterop zat.
Zo kwamen we dus lopend bij de gastouder aan waar ik gelukkig een fiets kon lenen.

Toen ik eind van de middag mijn dochter weer op kwam halen had de man van onze gastouder mijn fiets gerepareerd. Wauw, tof hè?




Deze echte mannen etiketten voor de wijnflessen doen mee met de volgende challenges:

hobby home hobby artikelen challenge 11
anma creatief challenge 33 juni

Mannen de de flesjes komen naar jullie toe hoor. Nog even geduld.

Groetjes,

Adrienne

4 opmerkingen:

Diny zei

Ohh....wat leuk gedaan zeg!
Zo ziet er een fles wijn gelijk een stuk vrolijker uit!

Groetjes Diny

martine zei

Hallo Adrienne,
je hebt hele mooie flessenhouders gemaakt daar zullen de mannen heel blij mee zijn
hele fijne avond
lieve groetjes martine

ann van dijk zei

Echt heel mooi gemaakt,..
Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
Liefs Anneke

Adriana zei

Nou, dat is zeker tof! Leuk idee om zo'n flessenhouder te maken!
Dank-je-wel voor je deelname aan de JUNIchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes van Adriana