Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zondag 25 mei 2014

Vlinders

Dit keer een kaartje met het thema vlinders. Jullie zullen wel denken, heeft ze die kaartjes allemaal vandaag gemaakt. Nee, ik ben er van de week al mee begonnen, maar vandaag de laatste dingetjes afgemaakt en dus vandaag allemaal gepost. Hihi

Deze kaart is weer gemaakt met een stempeltechniek en Pan pastel. Ik werk gewoon erg graag met mijn pannetjes. Ik ben begonnen met een strook op maat te snijden en te bewerken met een tekst stempel en VersaMark. Daaroverheen met gele/groene en blauwe Pan pastels gewerkt. Heel licht. Vervolgens 3 vlinders er op gestempeld met zwarte inkt en ingekleurd met Pan pastels. De rechter en onderste vlinders heb ik op een restje cardstock gestempeld, ingekleurd en vervolgens uitgeknipt en opgeplakt.


Deze vlinder kaart doet mee met de volgende challenge:

Groetjes,

Adrienne

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ik zie hier weer twee mooie kaartjes, goed bezig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Adrienne zei

Dacht ik,

Creagroetjes terug,

Adrienne

Adrienne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.