Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zondag 25 mei 2014

Roses clean and simple

Voordat ik wat vertel over onderstaande kaart wil ik eerst mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.

Maar nu even over onderstaande kaartje. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de wedstrijd van Duymelot.

Duymelot wedstrijd mei 2014

De opdracht was clean en simple. Ik heb voor deze opdracht de kaart erg rustig gehouden en alleen met gele en bruine kleuren Pan pastel gewerkt op een creme kleurige kaart. Verder gebruik gemaakt van bruine stempelinkt. Ik heb bi de kaart ook even een bijpassende envelop gemaakt.

En dit is het resultaat.




Groetjes, 

Adrienne


2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Zoals de opdracht zegt..., mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylvia zei

HOi Adrienne, wat prachtig! Mooi en romantisch en dat allemaal met een CAS kaart! Ik vind hem schitterend. Dank je wel voor het gezellig meedoen met de wedstrijd bij Duymelot.

Groetjes
Sylvia