Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 24 mei 2014

mama

Deze late moederdagkaart heb ik gemaakt voor een challenge van KIC. Ik heb voor kleuren gekozen die ik normaal niet zo snel op een moederdagkaart zou gebruiken. Rood en blauw. Het lijkt wel een beetje een koningskaart. Maar toch is het een echte moederdagkaart geworden.

De achtergrond van de kaart is gemaakt met pastelkrijt en stempels. Het plaatje is ingekleurd met Pan pastel. De bloemen zijn zelf gemaakt met verschillende ponsjes.




Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/05/kic-challenge-33-moederdag.html

Groetjes,

Adrienne

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Heel lief kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Aniet zei

Hoi Adrienne,
ik vind het een superleuk kaartje geworden,
groetjes, Aniet