Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 30 mei 2014

Happy Birthday Baloon Green

Hallo allemaal,

Vandaag bezig geweest met een Easel card in groene kleuren. Ik heb eerst weer de achtergrondpapiertjes bij elkaar gezocht. Daarna heb ik een stempelafdrukje gezocht die ik mooi in een kleurstelling kon in kleuren. Vervolgens heb ik groene bloemen gemaakt. En dit is het geheel geworden.




Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
time for magnolia challenge 57 easel


Heel fijn weekend gewenst allemaal,

Groetjes,

Adrienne

6 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Heel mooi met dat groen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!!
Lekker fris!
GerJanne

martine zei

Hallo Adrienne,
wat een heel mooi en lief kaartje
lieve groetjes martine

Creaine zei

Mooie kaart, maar ik zie weinig zwart..wat de opdracht was bij KIC.
Toch bedankt voor je inzending.
groetjes Ine

Adrienne zei

Daar heb je wel gelijk in Ine, alleen de tekst en plaatje. Hmmmm, wie weet maak ik er nog eentje.

Groetjes,

Adrienne

Diana zei

Wat een leuk easelkaartje Adrienne. Bedankt voor je deelname bij TFMC, veel succes.
Groetjes, Diana