Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

woensdag 28 mei 2014

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Als eerste van harte welkom aan  mijn twee nieuwe volgers Wilma en Martine, leuk dat jullie je aangesloten hebben. Wat een weer de afgelopen dagen vinden jullie ook niet.

Vandaag na een korte werkweek een kaart gemaakt voor de uitdaging "verjaardag volgens sketch" van knutsels en kadootjes.

Ik heb eerst de achtergrond gekozen en het afdrukje. Daarna de rest er bij aangepast. En natuurlijk me aan de sketch gehouden. En daar is hij dan. Een echte verjaardagskaart.

Groetjes,

Adrienne


7 opmerkingen:

Monique zei

Jij had er echt zin in Adrienne. Dat is te zien aan je kaart. Mooi hoor. En de sketch is mooi te zien.
Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

martine zei

Hallo Adrienne,
wat een prachtig kaartje en hele mooie kleurtjes heb je gebruikt
fijne dag
lieve groetjes martine

Gaby Dierx zei

Lekker vrolijk!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Wat een schattig kaartje !

Adrienne zei

Dank jullie voor de leuke reacties.

Groetjes,

Adrienne

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! En lekker snel! Gezellig dat je met ons meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Hallo Adrienne,

Ik heb net zo eens bij je rond gekeken en zag hele leuke kaarten voorbij komen . Ik ben gelijk volger van je geworden!Ook dit kaartje is een leuke.

Groetjes Diny