Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

woensdag 14 mei 2014

Bubbels

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een paperbag gemaakt die ik even aan jullie wil laten zien. Ik heb hele andere kleuren gebruikt dan dat ik normaal zou pakken. Het Magnolia afdrukje had ik al een hele tijd liggen om eens in te kleuren en dat heb ik vandaag dan eindelijk gedaan met mijn Pan pastels.

Ook de achtergrond is weer gemaakt met Pan pastel en een tekst stempel van Studio Light. Achter de afbeelding zit een label met tekst verstopt. Ik heb het geheel mooi licht van kleur gehouden.

Deze paperbag doet mee met de volgende challenges:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/05/anmacreatief-challenge-32-mei-2014.html
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/2014/05/challenge-35-anything-but-card.html

Tot slot wil ik nog even Gaby van harte welkom heten op mijn blog. Leuk dat je volger geworden bent.

Groetjes,

Adrienne


7 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ooh, dit is leuk zeg! Mooie kleurtjes!
Creatieve groetjes, Gaby

Adrienne zei

Dank je Gaby

martine zei

Hallo Adrienne,
wat heb je een mooie paperbag gemaakt prachtige achtergrond en ook hele mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt
ook heel leuk gedaan met de label
Bedankt dat je mee wilt doen aan de
scrap cards challenge
Lieve groetjes martine

Scraptastische hobby zei

Hoi Adrienne,
Super leuk je paperbag! Mooie Magnolia ingekleurd en een lekkere vrolijke creatie gemaakt! Fijn dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards en succes!
Groetjes DT lid Gerie

Suze Kranendonk zei

Hallo Adrienne, wat een prachtige paperbag heb je gemaakt, lief van kleurtjes heel vrolijk.
alleen kan helaas je paperbag niet aan onze challenge meedoen want de regel is dat het een nieuw project of kaart moet zijn om mee te kunnen doen sorry hopelijk kan je nog met iets nieuws meedoen en anders tot de volgende keer.


Lieve groetjes suze

Adrienne zei

Hoi Suze,

Ik zag dat er wat mis gegaan was.Ik heb het al veranderd in bovenstaande bericht.

Groetjes,

Adrienne

Adriana zei

Wat een mooi zakje heb je gemaakt. Prachtige knopen erbij gecombineerd!
Dank-je-wel voor het meedoen met de KNOPENchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana