Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 18 april 2014

Moederdag



Beste lezers,

Dit keer heb ik een moederdagkaart ontworpen naar aanleiding van onderstaande foto van AnMa creatief. 



Ik heb me niet alleen laten inspireren door de kleuren, van de foto. Maar ook door het jurkje wat op de paspop staat en het frisse groen wat er te zien is achter de ramen op de foto.



Als eerste heb ik een afdrukje van Bestie gekozen waarin het jurkje leuk naar voren komt. Ik heb afdrukje ingekleurd met Pan pastels. De achtergrond van de kaart heb ik bewerkt met VersaMark en Paspastels in roze en groen. Ik het vervolgens verschillende mallen gebruikt om de boel mooi aan te kleden. Uiteraard zijn de bloemen weer zelf gemaakt.

Het kaartje doet mee met de volgende challenges:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2014/04/scrp-cards-challenge-61.html

Ik hoop dat jullie het een mooi geheel geworden vinden.

Groetjes,

Adrienne

5 opmerkingen:

!neke zei

Hele leuke kaart!
Grts. !neke

Adrienne zei

Dank je Ineke

scrapcreations-judith zei

Je kaartje is erg leuk geworden. Leuk dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Adriana zei

Mooi gemaakt! Wat heb je je geweldig goed laten inspireren door de foto en leuk dat je het ook helemaal uitlegt!
Dank-je-wel voor het meedoen met de challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Gaby Dierx zei

Je kaart is prachtig!

Maar ik heb nog meer genoten van al je gehaakte uiltjes, wat mooi! Mijn complimenten hoor, en ik zal vaker een kijkje bij je komen nemen...:-)

Creatieve groetjes, Gaby