Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zaterdag 8 maart 2014

Paasschaap en wagenspanner

Beste blogvolgers,


Het is al weer een tijdje geleden. Dat heb je als je aan het haken bent en tussendoor een workshop geeft en daarnaast nog werkt. Zo gaat dat.

Maar bij deze wil ik jullie dan toch even een paasschaap met ei laten zien. Het patroon is van Stip en haak. Het lijf en de kop zijn gehaakt met Lammy Yarns Teddy, de rest met Rio katoen.









Daarnaast het ik ook nog een wagenspanner gemaakt voor een vriendin.
Als hoofdkleuren heeft hij groen, rood en geel. Kleuren die ik in eerste instantie niet bij elkaar uitgezocht zou hebben maar, ik vind het wel heel erg leuk geworden. Moet ik maar eens vaker doen.


Groetjes, en tot een volgende keer.

Adrienne


5 opmerkingen:

!neke zei

Wat een prachtig resultaat!
Die wagenspanner is erg leuk !
De kleuren zijn erg goed!
Groeten !neke

Adrienne zei

Dank je wel Ineke

GerJanne zei

Hoi Adrienne,
wat ziet dit er allebei leuk uit. De haas met ei en de wagenspanner zijn allebei superleuk!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Oh sorry, schaap bedoel ik natuurlijk!

Adrienne zei

Dank je wel GerJanne