Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

vrijdag 7 februari 2014

A little yummy for your tummy

Voor mijn nichtje die jarig is geweest heb ik een cadeautje gekocht. En wat is er nu leuker dan het cadeautje origineel inpakken in een bepaald thema. Aangezien ze bak en kookspulletjes op haar verlanglijstje had staan is dit ook het thema geworden van de giftbag en het cadeaudoosje.

Ik ben begonnen een doosje te maken van designpapier. Het dekseltje van het doosje is van een ander bijpassend designpapiertje. Het dekseltje heb tik versierd met een randmal van Joy.

Vervolgens heb ik een magnolia afdrukje van Tilda ingekleurd zowel voor het doosje als voor de giftbag in dezelfde kleuren. Ik heb het afdrukje rechtop op het doosje gezet. Tot slot heb ik het doosje helemaal gedecoreerd met uitgestanste bloemen van Crealies en Joy Crafts die ik kleur gegeven heb met Pan pastel.






De giftbag heb ik met hetzelfde designpapier gedecoreerd. Daar bovenop het Magnolia afdrukje van Tilda geplakt. Een label gemaakt met een Joy mal en daarop de tekst "A little yummy for your tummy", afgezet met een strikje van raffia. Ook de giftbag is gedecoreerd met dezelfde soort bloemen.

Hoe vinden jullie het zo geworden? Hopelijk is de jarige er erg blij mee. Ze komen naar je toe nichtje van me.

Groetjes,

Adrienne

Dit ontwerp doet mee met de volgende challenges:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2014/02/challenge-9-alles-mag.html
http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2014/01/challenge-27-anything-goes.html

4 opmerkingen:

Aniet zei

Hoi Adrienne,
wat een leuke verpakking! Erg leuk gedaan en veel werk! Gefeliciteerd met je nicht.
groetjes, Aniet

Adrienne zei

Dank je Aniet.

GerJanne zei

Hoi Adrienne,
wat een leuk doosje heb je gemaakt! Heel erg gaaf. Gezellig dat je meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes. Grappig dat je me vraagt volger te worden. Word je dat dan ook bij mij?
Groetjes,
GerJanne

Adrienne zei

Hoi Gerjanne,

Dank je wel voor het worden van mijn volger. Ik volg jou inmiddels ook. hihi.

Groet,

Adrienne