Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

zondag 26 januari 2014

kaartje oranje/bruin

Beste volgers. Dit kaartje heb ik gemaakt voor een challenge van het kaartjes-inspiratie-challenge blog. Maar natuurlijk vooral omdat ik het zo leuk vind om scrapkaartjes te maken.

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/01/kic-challenge-25-bruin-oranje.html

Het kaartje is gemaakt van een bruine cardstock met daarop een oranjekleurig design papiertje. Het magnolia stempeltje in ingekleurd met Pan pastels. Ook de stansjes van de bloemen, vlinders, bladeren en takjes zijn gekleurd met Pan pastels.




Groetjes,

Adrienne

5 opmerkingen:

Monique zei

Hoi, Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes, Monique

Marleen van der Most zei

Hoi Lieslotje,
Mooie kaart heb je gemaakt! De vlinders staan er prachtig op. Ben gelijk volger van je blog geworden.
Hartelijke groetjes, Marleen

Aniet zei

Hoi Lieselotje,
leuke kaart! Ik had toevallig een bruin/orange kaart gemaakt en door jouw blog ook geplaatst bij KIC
groetjes, Aniet

Creaine zei

Mooie kaart! Super leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. succes!
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Kimmie zei

Hoi Adrienne

Ben een beetje laat met reageren, want vandaag is de nieuwe challenge alweer van start gegaan, maar ik vind je kaartje erg leuk!
Dank je wel voor je bijdrage!

Doe je weer mee met onze nieuwe challenge?

XXX Kim