Lieselotje

Lieselotje
mijn webwinkel met zelfgehaakte spulletjes

donderdag 30 januari 2014

happy birthdag lift

Beste lezers,

Hier een heel ander kaartje voor een verjaardag. Ik heb het kaartje gemaakt met een langwerpige cardstock die ik eerst dubbel gevouwen heb. Daarna heb ik de voorkant schuin doorgesneden. Tegen de schuine rand heb ik een hartenrand van Noor! Design bewerkt met Pan pastels geplakt. Daarachter een perkamentpapiertje om een doorschijnend effect te creƫren.

Het afdrukje van Magnolia is ingekleurd met Pan pastels. Ook de bloem die gestanst is uit een mal van Crealies is ingeschilderd met Pan pastels. Zo krijg ik dezelfde kleurtonen.




Deze kaart doet met met Lift Challenge nummer 58.
 
Groetjes,
 
Adrienne
 

4 opmerkingen:

!neke zei

Leuke kaart! Mooie pastelinten!
De liftchallenge is altijd leuk om mee te doen!
Dank voor je leuke bericht!
En basisonderwijs, ik ook !!!
Groetjes , !neke

M@rjan zei

Een leuke interpretatie van onze liftkaart. Andersom, een ander formaat, maar zeker herkenbaar. Lief kaartje!! Dank je wel voor het meedoen!

Aniet zei

Hoi Adrienne,
Een erg lief kaart! Succes met de challenge, fijn weekend,
groetjes, Aniet

Nadine zei

Schattige uitwerking van de liftchallenge zeg! Leuk dat je meedoet!